اعتراض باشگاه پرسپولیس به تعداد کم بلیت خواسته هواداران سپاهان از مورایس: فقط پرسپولیس را ببر تراکتور به دنبال جذب مهاجم پرسپولیس رقابت سه پرسپولیسی برای یک پست ترکیب احتمالی سپاهان برای مصاف با پرسپولیس نتیجه و ویدیو خلاصه بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید در دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا پخش زنده بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا + تماشای آنلاین افتتاح بزرگترین نیروگاه خورشیدی پشت بامی کشور در مجموعه موج های آبی مشهد + فیلم یازدهمین تقابل نکونام با تراکتوری‌ها| درانتظار پنجاه و پنجمین بازی اولین تقابل اوسمار با مورایس| آمار‌ها به نفع مرد پرتغالی دفاع اوسمار از تعویض‌هایش مقابل آلومینیوم اراک یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد فرش مشهد میزبان لیگ بسکتبال جوانان کشور مبارزه کاراته‌کاران خراسان‌رضوی در آسیا تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر | عیارسنجی اوسمار تاریخ و ساعت بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر | تراکتور برای پرسپولیس بازی می‌کند! جریمه ۲۰۰ میلیونی تراکتور بازرسی هم به مسئله انتخابات هیئت فوتبال خراسان رضوی ورود کرد؛ دست نگه دارید، غیرقانونی است! شکست استقلال مطهری را بیمه می کند حضور بیرو مقابل سپاهان قطعی شد
سرخط خبرها

سالمی‌: من و آرش در اوج آمادگی هستیم | امیدوارم با همین ترکیب به هانگژو برویم

  • کد خبر: ۱۰۷۲۹۱
  • ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۸
سالمی‌: من و آرش در اوج آمادگی هستیم | امیدوارم با همین ترکیب به هانگژو برویم
بهمن سالمی امیدوار است که به همراه آرش وکیلی راهی مسابقات آسیایی هانگژو شود.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، زوج بهمن سالمی و آرش وکیلی این روز‌ها در لباس شهداب یزد، آماده‌ترین تیم لیگ ساحلی والیبال ایران محسوب می‌شوند. از آمادگی این تیم، همین بس که هورسان صدرنشین را با زوج ملی پوش آقاجانی و میرزاعلی در بازی دوم دور برگشت زیر ۱۰ بردند! نتیجه‌ای که برای خیلی‌ها عجیب و تا حدود زیادی دور از انتظار بود.
بهمن سالمی ثبت این نتیجه را ناشی از آمادگی عالی خودش و آرش، در سایه تیمداری خوب باشگاه شهداب می‌داند و می‌گوید:شهداب واقعا همه نوع کمک و امکانات را برای درخشش ما مهیا کرده و تنها خواسته مان این روز‌ها از مسئولان فدراسیون و کمیته ساحلی این است که اجازه دهند من و آرش باز هم در کنار هم در بازی‌های آسیایی هانگژو برای تیم ملی بازی کنیم.
سالمی افزود: آقای موحدی با آشنایی کامل با روحیات ما، خوب می‌داند من چه می‌گویم و قول می‌دهیم برای مدال آوری از هیچ کوششی دریغ نکنیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->